Η αγκαλιά δύο θρύλων: Ο Ομπράντοβιτς συνάντησε ξανά τον Αλβέρτη στο T-Center
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό και κατά την άφιξή του στο T-Center συναντήθηκε με τον Φραγκίσκο Αλβέρτη.
Η μεγάλη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό είναι γεγονός και ενόψει της παρουσίασής του στο T-Center βρέθηκε στα αποδυτήρια του γηπέδου, επιστρέφοντας αυτή τη φορά ως head coach της ομάδας.
Ο Ζοτς πάτησε ξανά σε ένα γνώριμο μέρος, στο οποίο μεγαλούργησε για 13 χρόνια, συνδυάζοντας την παρουσία του στην ομάδα με πολλές επιτυχίες.
Κατά την άφιξή του στο T-Center ο Ομπράντοβιτς έτυχε θερμής υποδοχής από τους ανθρώπους της ομάδας, ενώ ανάμεσα σε όσους τον υποδέχτηκαν ήταν και ένας ζωντανός θρύλος της ομάδας και άλλοτε παίκτης του. Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης βρέθηκε στο γήπεδο και οι δυο άνδρες είχαν μια θερμή αγκαλιά, με έντονο... Παναθηναϊκό συναίσθημα.