Γιαννακόπουλος: «Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι θέλω και πρέπει ο Ζέλικο να γυρίσει στον Παναθηναϊκό»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ξεκαθάρισε πως πάντοτε στο μυαλό του είχε, ότι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς πρέπει να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ρωτήθηκε στη συνέντευξη Τύπου κατά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, για το πότε ωρίμασε στο μυαλό του η σκέψη για την επιστροφή του «Ζοτς» στον Παναθηναϊκό.
Ο ισχυρός άνδρας της «πράσινης» ΚΑΕ, ξεκαθάρισε πως ποτέ αυτή η σκέψη δεν είχε φύγει από το μυαλό του και πάντοτε ήθελε ο Ομπράντοβιτς να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό!
«Κατι το οποίο δεν έχει φύγει ποτέ, δεν μπορεί και να ωριμάσει. Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι θέλω και πρέπει ο Ζέλικο να γυρίσει στον Παναθηναϊκό. Άρα, ποτέ δεν έφυγε αυτή η σκέψη».
Οι πρώτες δηλώσεις Γιαννακόπουλου
«Το 2024 είχα πει ότι θα προσπαθήσουμε να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, κάποιοι μπορεί να αμφέβαλλαν. Κατακτήσαμε την EuroLeague, φέραμε το Final Four στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το καλύτερο γήπεδο της Ευρώπης και τώρα έρχεται η στιγμή να κλείσει ο κύκλος με τον πιο ιδανικό τρόπο.
Επιστρέφει ο κορυφαίος των κορυφαίων. Η αγάπη μας, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τις περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του. Κόουτς, σε ευχαριστούμε για τα πάντα. Καλώς ήρθες σπίτι σου.
Αυτή είναι παραπάνω από ιστορική μέρα για τον Παναθηναϊκό. Ήταν υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ήταν καλύτερο κι από ένα ευρωπαϊκό».