Ομπράντοβιτς: «Έχω μιλήσει με τον Σλούκα» - Τι είπε για Λεσόρ (video)
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό και μίλησε για τις συζητήσεις με πρώην παίκτες του.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, κάτι που σήμανε την επιστροφή του στην ομάδα μετά από 14 χρόνια.
Μεταξύ άλλων ο Ζοτς ρωτήθηκε για το αν μίλησε με τον Κώστα Σλούκα και τον Ματίας Λεσόρ, με τους οποίους είχε συνεργαστεί στο παρελθόν, τονίζοντας πως έχει ήδη μιλήσει με τον αρχηγό των πράσινων τις προηγούμενες μέρες.
«Μίλησα με τον Κώστα, ήταν στη Χαλκιδική. Ήταν υποχρέωσή μου να μιλήσω με όλους τους παίκτες και θα το κάνω σύντομα. Ξέρω καλά τον Κώστα, με ξέρει κι αυτός. Ήταν πολύ εύκολο. Με τον Ματίας δεν μίλησα. Είμαι μόλις 1 μέρα εδώ, θέλω χρόνο», ήταν η απάντησή του.