«Στο παιχνίδι για τον Αμπάντα της Σάρλοτ ο ΠΑΟΚ»
Σύμφωνα με το Athletic, ο ΠΑΟΚ έχει έρθει σε επαφή με τη Σάρλοτ, για τον Λιέλ Αμπάντα.
Μετά την ανακοίνωση του Αλέσιο Λίσι, ο ΠΑΟΚ βάζει μπρος και τα μεταγραφικά, θέλοντας να χτίσει όσο το δυνατόν συντομότερα, το ρόστερ της νέας σεζόν.
Σύμφωνα με το Athletic, ο «Δικέφαλος του Βορρά» έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τη Σάρλοτ, για την απόκτηση του Λιέλ Αμπάντα.
Πρόκειται για έναν 24χρονο εξτρέμ, που ανήκει στην ομάδα του MLS, από τον Μάρτιο του 2024, έχοντας απολογισμό 13 γκολ και επτά ασίστ σε 77 αναμετρήσεις, ενώ φέτος έχει τρεις ασίστ σε 11 συμμετοχές.
Η Σάρλοτ είχε βάλει... βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τον αποκτήσει, δίνοντας οκτώ εκατομμύρια ευρώ στη Σέλτικ. Στη Σκωτία, ο Αμπάντα είχε βρει δίχτυα 29 φορές και είχε μοιράσει 22 ασίστ σε 112 παιχνίδια, ενώ έχει αγωνιστεί 18 φορές με ο Ισραήλ.
Το συμβόλαιό του με τη Σάρλοτ, ολοκληρώνεται τον ερχόμενο Δεκέμβριο και ο ΠΑΟΚ θέλει να εκμεταλλευτεί την κατάσταση και να προλάβει τυχόν ανανέωση του.
«Ο ΠΑΟΚ έχει ξεκινήσει τις συζητήσεις με την Σάρλοτ FC για να υπογράψει τον Λιέλ Αμπάντα. Ενδιαφέρον για τον ποδοσφαιριστή έχουν δείξει και άλλα ευρωπαϊκά κλαμπ. Ο Αμπάντα έχει κάνει 77 εμφανίσεις με την Σάρλοτ μετά την μεταγραφή του από τη Σέλτικ το 2024», αναφέρει ο Αμερικανός δημοσιογράφος Τομ Μπόγερτ, για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ.