Το πρώτο μήνυμα του Αλέσιο Λίσι στη δική του εποχή στον ΠΑΟΚ
Όσα είπε ο Αλέσιο Λίσι στους παίκτες του ΠΑΟΚ, στην πρώτη συγκέντρωση και προπόνηση, εν όψει της νέας σεζόν, λίγο μετά την ανακοίνωσή του από την ΠΑΕ.
Ο ΠΑΟΚ πέρασε οριστικά σε μία νέα «εποχή», ανακοινώνοντας τον Αλέσιο Λίσι ως νέο προπονητή της ομάδας. Αυτός θα την οδηγήσει σε αυτή τη νέα εποχή, μετά την αποχώρηση του Ραζβάν Λουτσέσκου, και το απόγευμα της Δευτέρας (22/06), λίγο μετά την ανακοίνωσή του από τον «Δικέφαλο του Βορρά», βρέθηκε στη Νέα Μεσημβρία, στο προπονητικό κέντρο του ΠΑΟΚ.
Εκεί, έδωσΕ το «παρών» η αντιπρόεδρος, Μαρία Γκοντσάροβα, η οποία σύστησε στην ομάδα τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο (CEO), Αγησίλαο Τουμαζάτο, τον αθλητικό διευθυντή, Λέο Μάτος, τον Αντρέ Βιεϊρίνια στο νέο ρόλο του τεχνικού διευθυντή και καλωσόρισε τον προπονητή, Αλέσιο Λίσι.
«Θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε. Θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο και να κάνουμε μια καλή προπόνηση» ήταν τα πρώτα λόγια του 40χρονου Ιταλού προπονητή, που ανέλαβε τα «ηνία» του ΠΑΟΚ.