Η Σερένα Γουίλιαμς επιστρέφει στο Wimbledon - Πήρε τη τελευταία wild card
Η Σερένα Γουίλιαμς πήρε τη τελευταία wild card για το Wimbledon και θα αγωνιστεί για πρώτη φορά μετά την επιστροφή της στα μονά των γυναικών.
Η μεγάλη επιστροφή της Σερένα Γουίλιαμς έγινε πρώτα στο διπλό ταμπλό και τώρα η Αμερικανίδα ετοιμάζεται για το πρώτο της σερβίς και στο απλό ταμπλό του Wimbledon!
Η 7 φορές πρωταθλήτρια του Wimbledon και κάτοχος 23 Grand Slams τίτλων συνολικά ήταν η εκλεκτή που έλαβε τη τελευταία wild card της διοργάνωσης και έτσι θα ξεκινήσει από το κυρίως ταμπλό, όπου θα έχει την ευκαιρία να δει τόσο οι ίδια όσο και οι φανς της σε τι κατάσταση βρίσκεται, αγωνιζόμενη μόνη της πλέον σε ολόκληρο το γήπεδο.
Ο τελευταίος αγώνας που έδωσε στη συγκεκριμένη major διοργάνωση ήταν το 2022 και συγκεκριμένα στις 28 Ιουνίου του 2022, όπου έπαιξε στον πρώτο γύρο κόντρα στην Γαλλίδα Χάρμονι Ταν, από την οποία και ηττήθηκε με 2-1 σετ και 5-7, 6-1, 6-7 games.
Θυμίζουμε ότι το Wimbledon ξεκινά στις 22 Ιουνίου με τους προκριματικούς αγώνες ενώ το κυρίως ταμπλό αρχίζει στις 29 και η διοργάνωση ολοκληρώνεται στις 12 Ιουλίου και τις wild cards των Γυναικών τις έλαβαν οι εξής εκτός της Σερένα Γουίλιαμς: Μάγια Χβαλίνσκα, Χάριετ Νταρ, Αλίσια Ντάντενεϊ, Χάνα Κλούγκμαν, Μίκα Στοϊσάβλιεβιτς, Κέιτι Σουόν και Μίμι Σου.