Υπέγραψε με ΠΑΟΚ ο Λίσι και πιάνει δουλειά - Πριν την προπόνηση η ανακοίνωσή του
Ο Αλέσιο Λίσι υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ και από το απόγευμα της Δευτέρας (22/06) πιάνει δουλειά στο προπονητικό της Νέας Μεσημβρίας.
Όλα κύλησαν καλά στην υπόθεση του Αλέσιο Λίσι με τον ΠΑΟΚ και αφού υπέγραψε το συμβόλαιό του με τους Θεσσαλονικείς, πιάνει άμεσα δουλειά.
Ο 40χρονος Ιταλός προπονητής θα δώσει το «παρών» στο προπονητικό κέντρο της Νέας Μεσημβρίας, ήδη από το απόγευμα της Δευτέρας (22/06) στις 18:30. Από εκεί θα ξεκινήσει να «χτίζει» την επόμενη μέρα για τον ΠΑΟΚ, στην εποχή μετά τον Ραζβάν Λουτσέσκου.
Κατά την πρώτη ημέρα της δουλειάς του, θα έχει στο πλάι του έναν εκ των συνεργατών του και εντός των επόμενων, θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μέλη του τιμ στην Θεσσαλονίκη.
Σημειώνεται πως πριν την έναρξη της προπόνησης, θα υπάρξει και η επίσημη ανακοίνωσή του από τον ΠΑΟΚ.