Βοντρούσοβα για τον τετραετή αποκλεισμό: «Ποτέ δεν ντοπαρίστηκα, ποτέ δεν βγήκα θετική σε έλεγχο»
Η Μαρκέτα Βοντρούσοβα έλαβε τετραετή αποκλεισμό και μέσω μίας δημοσίευσής της υποστήριξε πως δεν έχει κάνει ποτέ χρήση ντόπινγκ ουσιών.
Η Μαρκέτα Βοντρούσοβα έλαβε τετραετή αποκλεισμό από την ITIA λόγω άρνησής της να δώσει δείγμα σε αιφνιδιαστικό έλεγχο ντόπινγκ που της έγινε.
Η 26χρονη τενίστρια μετά την απόφαση της Διεθνούς Υπηρεσίας Ακεραιότητας του Τένις θέλησε να υποστηρίξει τον εαυτό της μέσω μιας δημοσίευσης που έκανε στο προσωπικό της προφιλ στα social media. Μάλιστα, έλαβε κι αρκετή στήριξη από πολλές συναθλήτριές της όπως η Πάουλα Μπαντόσα, η Μάρτα Κόστιουκ, η Σοράνα Κιρστέα, η Κλάρα Τάουσον, και η Καρολίνα Μούτσοβα.
Η Τσέχα στην ανάρτησή της αναφέρει ότι πέρασε πολύ δύσκολους μήνες μετά από τον αιφνιδιαστικό έλεγχο ντόπινγκ και τον αποκλεισμό της που επηρέασε τη ζωή και την καριέρα της. Υποστηρίζει ότι ποτέ δεν έκανε χρήση ντόπινγκ ουσιών και ότι όλοι οι έλεγχοι που έκανε στην καριέρα της ήταν αρνητικοί.
Ωστόσο η πρωταθλήτρια του Wimbledon 2023 αναφέρει ότι παρά το γεγονός ότι έχασε τη χαρά και την αυτοπεποίθησή της με όσα συνέβησαν, δεν άλλαξαν οι αξίες και ο χαρακτήρας της και ότι εξακολουθεί να ξέρει ποια είναι, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την ίδια.
Η δημοσίευση της Βοντρούσοβα
«Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα βρεθώ στη θέση να γράφω κάτι τέτοιο και ειλικρινά, δεν εύχομαι σε κανέναν να περάσει αυτά που πέρασα τους τελευταίους μήνες. Να ξυπνάω κάθε πρωί με τον φόβο και το συναίσθημα ότι χάνεις τον έλεγχο της ίδιας σου της ζωής, είναι δύσκολο να το περιγράψω. Ήταν μια απίστευτα εξαντλητική και επίπονη περίοδος, που με επηρέασε περισσότερο απ' όσο φανταζόμουν.
Το τένις είναι όλη μου η ζωή, από τη στιγμή που έπιασα ρακέτα για πρώτη φορά. Μου τα έδωσε όλα και του τα έδωσα και γω όλα πίσω.
Ποτέ δεν ντοπαρίστηκα, ποτέ δεν βγήκα θετική σε έλεγχο. Έκανα αμέτρητα τεστ σε όλη την καριέρα μου και πάντα έβγαινα στο court να αγωνιστώ με καθαρή τη συνείδησή μου. Τρεις μέρες μετά από το περιστατικό αυτό που άλλαξε όλη μου τη ζωή, ήρθαν ξανά για έλεγχο και βγήκα αρνητική στο τεστ. Όπως και όλα όσα έκανα πριν απ' αυτό. Δεν ξέρω τι θα γίνει από δω και πέρα. Μου πήραν τη χαρά, την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ασφάλειας που είχα. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει για να τα ξαναβρώ αυτά.
Οι τελευταίοι 7 μήνες άφησαν πληγές που δεν θα εξαφανιστούν εν μια νυκτί. Αλλά δε μου τα πήραν όλα. Δεν άλλαξαν το άτομο που είμαι και δεν πήραν τις αξίες μου. Μπορεί αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου να τελειώνει με περισσότερο πόνο απ' όσο μπορούσα να φανταστώ, αλλά δε διαγράφει το ποια είμαι, τα πιστεύω μου και πως τα έδωσα όλα σ' αυτό το άθλημα.
Ακόμα ξέρω ποια είμαι και μια απόφαση δεν θα το αλλάξει αυτό».