Το καλωσόρισμα του Λέο Μάτος στον ΠΑΟΚ και το μήνυμα για πολλά τρόπαια

Ο νέος αθλητικός Διευθυντής της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, παρουσιάστηκε και επίσημα στους παίκτες του Δικεφάλου του Βορρά από τη Μαρία Γκοντσάροβα.

Ο Λέο Μάτος στην «πρώτη» του Λίσι/PAOKFC
Ο Λέο Μάτος στην «πρώτη» του Λίσι/PAOKFC

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο ΠΑΟΚ επέστρεψε και επίσημα σε αγωνιστικούς ρυθμούς, καθώς οι ποδοσφαιριστές του Δικεφάλου του Βορρά είχαν το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) την πρώτη τους συγκέντρωση ενόψει της νέας σεζόν, και της δύσκολης προκριματικής διαδικασίας που έχουν μπροστά τους.

Λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση, η «ασπρόμαυρη» ΠΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα την υπογραφή του Αλέσιο Λίσι για τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Ιταλός προπονητής έπιασε και επίσημα δουλειά στον «Δικέφαλο», δίνοντας το «παρών» στην πρώτη και παρθενική προπόνηση της ομάδας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης αυτής συνάντησης, η αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Μαρία Γκοντσάροβα, έκανε τις απαραίτητες συστάσεις, παρουσιάζοντας στο ποδοσφαιρικό τμήμα το ανανεωμένο οργανωτικό σχήμα του συλλόγου.

Συγκεκριμένα, καλωσόρισε τον Αλέσιο Λίσι, ενώ παρουσίασε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο (CEO), Αγησίλαο Τουμαζάτο, τον Αντρέ Βιεϊρίνια στον νέο του ρόλο ως τεχνικού διευθυντή, καθώς και τον Λέο Μάτος, ο οποίος επιστρέφει στον σύλλογο ως αθλητικός διευθυντής.

«Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε» είπε από την πλευρά του ο Μάτος.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

To εντυπωσιακό βίντεο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για την ανακοίνωση του Λίσι με τον Λέο Μάτος σε ρόλο οδηγού