«Πρώτη» για τον Παναθηναϊκό στην Ολλανδία με Καμαρά και... ξεμούδιασμα (video)
Ο Παναθηναϊκός πραγματοποίησε την πρώτη του προπόνηση επί ολλανδικού εδάφους το απόγευμα της Δευτέρας (22/6), ακολουθώντας χαλαρό πρόγραμμα, πριν την... καταιγίδα που έρχεται.
Λίγες ώρες μετά την άφιξή του στην Ολλανδία και το Άπελντοορν, εκεί όπου θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του και θα «χτιστεί» ενόψει της νέας σεζόν, ο Παναθηναϊκός έκανε τη πρώτη του προπόνηση.
Ο Τζέικομπ Νίστρουπ και οι συνεργάτες του επέλεξαν ένα χαλαρό πρόγραμμα αποφόρτισης, κυρίως λόγω του ταξιδιού αλλά και της πολύ απαιτητικής και δύσκολης συνέχειας. Ήδη από αύριο (Τρίτη 23/6) ο Παναθηναϊκός θα πραγματοποιήσει διπλή προπόνηση, μία το πρωί και μία το απόγευμα, ως εκ τούτου οι ρυθμοί θα ανέβουν κατακόρυφα, κάτι που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο τις επόμενες μέρες.
Οι παίκτες έφτασαν στο προπονητικό κέντρο με τα ποδήλατα, σαν ένα άτυπο ζέσταμα, μιας και το ξενοδοχείο στο οποίο έχει καταλύσει η αποστολή είναι σε πολύ μικρή απόσταση από το γήπεδο. Οι «πράσινοι» έδειξαν πολύ μεγάλη διάθεση και δείχνουν έτοιμοι για τα... βάσανα που έρχονται στην προετοιμασία!
Η σημερινή (22/6) προπόνηση στο Άπελντοορν ήταν και η πρώτη προπόνηση του νέου μεταγραφικού αποκτήματος, Ετιέν Καμαρά στον Παναθηναϊκό. Πριν την έναρξη του προγράμματος ο Τζέικουμπ Νίστρουπ και οι συνεργάτες του τον υποδέχθηκαν και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του τον καλωσόρισαν. Επιπλέον άπαντες ευχήθηκαν στον Πέδρο Τσιριβέγια, ο οποίος πρόσφατα παντρεύτηκε.
Στα της προπόνησης, στο πρώτο κομμάτι είχε λίγη δύναμη και διατάσεις, ενώ στο συνέχεια έγιναν κάποια ανοίγματα με χαλαρό τρέξιμο. Οι παίκτες ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα με το κλασικό «rondo», ενώ στο τέλος της προπόνησης ο Νίστρουπ τους μάζεψε όλους μαζί κι έκανε μια μικρή ομιλία.