Ο Σακελλαρίδης μπήκε με το δεξί στα προκριματικά του Wimbledon
Ο Στέφανος Σακελλαρίδης επικράτησε του Χσου Γιου-Χσιου με 2-0 σετ στο πρώτο προκριματικό παιχνίδι του Wimbledon.
Ο Στέφανος Σακελλαρίδης έκανε το πρώτο βήμα στο προκριματικό ματς του Wimbledon κι επικράτησε του Χσου Γιου-Χσιου με 2-0 σετ και 4-6, 2-6 games.
Ο Έλληνας τενίστας μετρά έξι σερί εβδομάδες που πετυχαίνει career high αφού από τη θέση Νο.200 έχει φτάσει ήδη στο Νο.146. Ο 21χρονος τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 μπήκε για πρώτη φορά στο Top150 της παγκόσμιας κατάταξης.
Ο επόμενος γύρος θα διεξαχθεί τη Τετάρτη 24 Ιουνίου και ο Σακελλαρίδης θα βρεθεί αντιμέτωπος είτε τον 34χρονο Φεντερίκο Κόρια, ο οποίος βρίσκεται στο Νο.887, είτε τον 19χρονο Βρετανό Όλιβερ Μπόντινγκ που είναι στη θέση Νο.835.
Η εξέλιξη του ματς
Στο πρώτο σετ ο Σακελλαρίδης εκμεταλλεύτηκε τα λάθη του Χσιου και πήρε γρήγορα το προβάδισμα ενώ με εξαιρετικό σερβίς και άσο πέτυχε το 0-2 στα games. Ο Ταϊβανέζος μείωσε αλλά ο Έλληνας τενίστας διατήρησε το προβάδισμά του με 1-3 και 2-4 κερδίζοντας ακόμη έναν άσο. Ο Χσιου έκλεισε τη διαφορά σε 3-4 και 4-5 αλλά ο Σακελλαρίδης είχε τις απαντήσεις και με δύο άσους στο δέκατο game διαμόρφωσε το 4-6 για το 0-1 στα σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Στέφανος Σακελλαρίδης ήταν ασταμάτητος και με αρκετά λάθη του Χσιου στα πρώτα τέσσερα games ξέφυγε με 0-4. Ο Έλληνας υπέπεσε σε μερικά λάθη στη συνέχεια κι έδωσε το περιθώριο στον Χσιου να μειώσει με love game σε 1-4 και στη συνέχεια σε 2-5, ωστόσο στο όγδοο game με δύο άσους και ένα εξαιρετικό forehand winner «κλείδωσε» τη νίκη του με 2-6 και 0-2 στα σετ.
Τα σετ: 0-2 (4-6, 2-6)