Κοντά στην «ελληνική» Πογκόν ο Όσκαρ Γκαρθία
Μετά τη θητεία του στον Άγιαξ, ο Όσκαρ Γκαρθία είναι προ των πυλών της Πογκόν των πολλών Ελλήνων.
Ο Όσκαρ Γκαρθία, ο οποίος ανέλαβε τον Άγιαξ στους τελευταίους μήνες της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου πριν αποχωρήσει μετά το τέλος της, ετοιμάζεται να επιστρέψει άμεσα στους πάγκους. Επόμενος προορισμός του αναμένεται να είναι η Πογκόν Στσέτσιν, καθώς η πολωνική ομάδα αποφάσισε να τερματίσει τη συνεργασία της με τον Τόμας Τόμασμπεργκ και να δώσει τα ηνία στον Ισπανό τεχνικό ενόψει της νέας σεζόν.
Πολωνικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού βρίσκεται ήδη στο Στσέτσιν για τις τελικές επαφές με τη διοίκηση του συλλόγου, ώστε να ολοκληρωθεί η συμφωνία. Εφόσον όλα προχωρήσουν σύμφωνα με το πλάνο, ο Γκαρθία θα συνεργαστεί στη νέα του ομάδα με δύο Έλληνες ποδοσφαιριστές.
Αυτοί είναι ο αμυντικός Δημήτρης Κεραμίτσης και ο τερματοφύλακας Νικόλας Μπότης, με τον πρώτο να έχει συμβόλαιο μέχρι το 2029 και τον δεύτερο να αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη της Πογκόν, με τους Πολωνούς να τον αποκτούν με ελεύθερη μεταγραφή ύστερα από τη λύση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό και να τον υπογράφουν και εκείνον μέχρι το 2029, ενώ δεν θα συνεργαστεί με τον Λεονάρντο Κούτρη, ο οποίος αποχωρεί με τη λήξη του συμβολαίου του.