«Ειρήνη και σεβασμός μεταξύ των εθνών» – Το συγκινητικό μήνυμα που άφησαν οι παίκτες του Ιράν στα αποδυτήρια

Οι ποδοσφαιριστές του Ιράν αποχαιρέτησαν το Λος Άντζελες μετά τα παιχνίδια τους στο Μουντιάλ 2026, αφήνοντας πίσω τους ένα συγκινητικό μήνυμα προς τις ΗΠΑ.

Ο Μέχντι Ταρέμι με το Ιράν / Πηγή: Imago
Ο Μέχντι Ταρέμι με το Ιράν / Πηγή: Imago

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Μεγάλη ευκαιρία να πανηγυρίσει μία σπουδαία νίκη απέναντι στο Βέλγιο έχασε το Ιράν. Για τη 2η αγωνιστική του 7ου ομίλου οι δύο ομάδες έμειναν στο 0-0, σε ένα γκρουπ όπου κανείς ως τώρα δεν έχει νικήσει, αλλά δεν έχει χάσει κιόλας.

Οι ποδοσφαιριστές του Ιράν αποχαιρέτησαν το Λος Άντζελες, όπου έδωσαν δύο αγώνες στο Μουντιάλ 2026, αφήνοντας παράλληλα ένα ιδιαίτερο μήνυμα προς τους διοργανωτές, στο οποίο γίνεται αναφορά και σε μια αμφιλεγόμενη επίθεση των Αμερικανών σε σχολείο στην πόλη Μιναμπ, με απολογισμό 168 νεκρούς.

«Από την αρχαία Περσία πριν από χιλιάδες χρόνια μέχρι το σύγχρονο πολιτισμένο Ιράν, το πνεύμα του Ιράν παραμένει ζωντανό και αλύγιστο».

Το κείμενο περιλάμβανε επίσης τα hashtags #168 και #minab, σε μια σαφή αναφορά στον αριθμό των θυμάτων που αποδίδεται στην επίθεση των Αμερικανών σε σχολείο στη Μιναμπ, στα τέλη Φεβρουαρίου. Φτάσαμε στο Λος Άντζελες με περηφάνια, αγωνιστήκαμε με τιμή και φύγαμε με αξιοπρέπεια. Ευχαριστούμε το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία.

Και ευχαριστούμε κάθε Ιρανό που έδωσε την καρδιά, τη φωνή και την ψυχή του για το Ιράν στα 180 αυτά λεπτά. Είθε η ειρήνη, ο σεβασμός και η φιλία να κυριαρχούν ανάμεσα σε όλα τα έθνη».

Θυμίζουμε πως η εθνική ομάδα του Ιράν είχε αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026. Πρώτον, δεν τους επιτράπηκε να παραμείνουν στις Ηνωμένες Πολιτείες για περισσότερο από 48 ώρες λόγω περιορισμών που επέβαλαν οι υπάλληλοι μετανάστευσης. Αυτό ανάγκασε την ομάδα να μεταφέρει την έδρα της από το Τουσόν της Αριζόνα στην Τιχουάνα του Μεξικού.

Στον πρώτο αγώνα, εναντίον της Νέας Ζηλανδίας, οι παίκτες του Ιράν πέταξαν στο Λος Άντζελες την προηγούμενη μέρα του αγώνα και αναγκάστηκαν να φύγουν αμέσως μετά το τελικό σφύριγμα. Και στο αεροδρόμιο, οι αμερικανικές αρχές τους καθυστέρησαν με διάφορες διατυπώσεις και ελέγχους. Σε ορισμένους αξιωματούχους της ομάδας αρνήθηκαν την έκδοση βίζας εισόδου στις ΗΠΑ , ενώ η ισχύς του παίκτη Μεχντί Τοράμπι έληξε μετά τον αγώνα με τη Νέα Ζηλανδία, αναγκάζοντάς τον να εξασφαλίσει νέα από το αμερικανικό προξενείο στην Τιχουάνα.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φόβοι για αναβολή στο Γαλλία – Ιράκ λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων

Newsroom