Αυτός είναι το επόμενο στοίχημα του Άρη
Ο 18χρονος Σενεγαλέζος στόπερ Τιάμ Ματάρ που θέλει να βαδίσει στα χνάρια των Ντιαντί και Νινγκ.
Τα τελευταία χρόνια ο Άρης συνειδητά έχει απλώσει τα δίχτυα του στην αγορά της Αφρικής και πιο συγκεκριμένα σε αυτή της Σενεγάλης και ήδη μετράει τα πρώτα κέρδη αφού από την πώληση του Κλέιτον Ντιαντί που ήταν αυτός που άνοιξε τον χορό, θα βάλει στα ταμεία του ένα πολύ σημαντικό ποσό. Ένα εξάμηνο αργότερα αφίχθη στη Θεσσαλονίκη ο Μαμαντού Νινγκ (από την ίδια Ακαδημία με τον Ντιαντί) ο οποίος μετράει δέκα συνολικά συμμετοχές με την 1η ομάδα, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο ως τον Ιούνιο του 2029.
Υπάρχει όμως και ένας ακόμη που θα πάρει σύντομα το βάπτισμα του πυρός παρότι βρίσκεται αρκετούς μήνες στην ομάδα. Πρόκειται για τον Τιάμ Ματάρ, ο οποίος πριν από ενάμιση μήνα έκλεισε τα 18 του χρόνια. Ο Σενεγαλέζος κεντρικός αμυντικός ήρθε στη Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο του 2025 από την ακαδημία JPA της πατρίδας του και εντάχθηκε στις προπονήσεις της 1ης ομάδας χωρίς όμως να έχει υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο μιας και δεν είχε ακόμη συμπληρώσει τα 18. Αυτό συνέβη τον περασμένο Απρίλιο και όπως συνέβη και με τον Ντιαντί, η συμφωνία που υπάρχει είναι να υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με τους κιτρινόμαυρους μόλις επιστρέψει από την πατρίδα του.
Ο Ματάρ διακρίνεται για τα εντυπωσιακά του σωματικά προσόντα, είναι πολύ δυνατός και με μεγάλα περιθώρια ανέλιξης αφού είναι μόλις 18 ετών. Ο Άρης έχει αποφασίσει ότι αξίζει να επενδύσει σε αυτόν και το πιθανότερο είναι ότι θα ακολουθήσει κανονικά την αποστολή του Άρη τόσο στην Πτολεμαϊδα όσο και στην Ιταλία και πιθανότατα θα αγωνιστεί και σε κάποια φιλικά παιχνίδια ώστε να τον τσεκάρει ο Μιχάλης Γρηγορίου που δεν τον πρόλαβε περισσότερες από δυο εβδομάδες όταν ανέλαβε μιας και ο Ματάρ έπρεπε να επιστρέψει στη Σενεγάλη… λόγω διαβατηρίου.