Νόρις: «Θα είναι δύσκολο να περάσω τον Μαξ - Δεν περιμένω να γίνει κάτι μαγικό»
Ο δεύτερος Λάντο Νόρις μίλησε για τη «μάχη» που θα χρειαστεί να δώσει στο grand prix απέναντι στον πρώτο Μαξ Φερστάπεν.
Είμαι η Βερόνικα Χατζησταυρίδη, 19 ετών, φοιτήτρια στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και λάτρης της Formula 1.
Παρακολουθώ με αγωνία όλα τα Grand Prix (ναι, ακόμα και τα free practice) και μπορώ να μιλάω για ώρες για στρατηγικές, ομάδες και οδηγούς.
Όνειρό μου; Να πιω καφέ με τον Λιούις Χάμιλτον και να τον δω από κοντά να σηκώνει το 8ο του πρωτάθλημα οδηγών.