Ο Αμάρ Αλιμπέγκοβιτς στο Athletiko: «Ο Γιάννης είναι... τέρας της φύσης, ο Σπανούλης κάνει πολύ καλή δουλειά»
Ο Αμάρ Αλιμπέγκοβιτς έπλεξε το εγκώμιο του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ενώ στάθηκε στη δουλειά που έχει κάνει ο Βασίλης Σπανούλης στην άκρη του πάγκου.